Quality web design or template website? - Web designer blog

برای همه شما بازاریابان باهوش کسب و کار: اکنون یک بستر رسانه اجتماعی دیگر وجود دارد که ممکن است بخواهید از آن بدانید.

 

این بار Facebook ، Instagram ، Snapchat یا حتی TikTok نیست - این دوست قدیمی شما Google است. به طور خاص ، نقشه های گوگل.

 

Google Maps در اوایل ماه جاری به روزرسانی منتشر کرد که پسوند یک برنامه آزمایشی است که سال گذشته اجرا شد و اکنون کاربران را قادر می سازد نمایه بسازند و تأثیرگذاران محلی را در یک سیستم عامل دنبال کنند.

 

این می تواند باعث شود Google Maps از مکانی برای یافتن مسیرها و سایر اطلاعات کسب و کار به عنوان مکانی برای کاربران برای کشف مشاغل محلی ناآشنا از سایر افراد تأثیرگذار ، تکامل یابد.

 

این گام "اجتماعی" به جلو برای Google Maps اساساً پلتفرم را به ترکیبی از Maps ، Google برای کسب و کار من و رسانه های اجتماعی تبدیل می کند.

 

به روزرسانی نقشه های گوگل چه چیزی است؟

سال گذشته ، Google Maps با استفاده از یک دکمه "دنبال کردن" برای کاربرانی که می خواهند از کسب و کارها و پست هایشان در Google برای کسب و کار من مطلع باشند ، استفاده کرد.

 

اکنون ، به نظر می رسد گوگل کاملاً به نمایه اجتماعی مشاغل متمایل شده و قابلیت های Maps را به طور کلی گسترش داده تا از تأثیرپذیری های محلی استفاده کند.

 

ایده این است که هر کاربر Google Maps نمایه خود سئو چیست را دارد (که می تواند به صورت عمومی یا خصوصی تنظیم شود) که نظراتی را که از آنها باقی مانده است و همچنین هر عکسی که از هر کسب و کار گرفته و ارسال کرده است را جمع آوری می کند. آنها همچنین قادر به جمع آوری پیروان و همچنین پیروی از افراد محلی دیگری هستند که با مشاغل مشابهی درگیر هستند.

 

کاربران همچنین می توانند اجازه دهند ، فقط پس از تأیید دستی آنها.

 

Google-maps-social11

 

کاربران این توانایی را دارند که "مشارکت" کنند و نظرات یا عکس های مشاغل را به اشتراک بگذارند ، دقیقاً مانند آنچه قبلاً در Google برای کسب و کار من امکان پذیر بود. مسئله اکنون این است که ، به جای اینکه کاربران فقط قادر به دنبال کردن مشاغل باشند ، آنها می توانند سایر کاربران را در سیستم عامل دنبال کنند که ممکن است به موارد مشابه علاقه مند باشند (به عنوان مثال ، افراد غذایی ، متخصصان آبجو ، یا گیاهخواران).

 

من به عنوان یک کاربر ، پیشنهاد ارزش شفاف "شما را متمرکز" می کنم که Google با هر یک از اقدامات مشارکت کننده مانند ترک یک بررسی یا عکس از یک کسب و کار ارائه می دهد.

 

به جای اینکه این کاری برای خوب جلوه دادن یک تجارت انجام شود (که ، بیایید صادقانه بگوییم ، این همان مشکلی است که اکثر مشاغل برای جلب نظر کاربران برای ترک نظرات خود ایجاد می کنند) ، برای کمک به سایر کاربران در منطقه تجربه خوبی دارد . این چیزی است که رهبران تجاری می توانند بدان توجه کنند!

 

 

 

همچنین پلت فرم به روز شده به افرادی که تعداد معدودی از بازبینی ها را با نشان های نمایشی قابل مشاهده بر روی نام خود و در بازبینی هایی که ترک می کنند ، از وضعیت بالاتری برخوردار خواهد بود. (به این فکر کنید که شبیه گروه های فیس بوک دارای نشان "Top Fan" است.)

 

این نشان ها به احتمال زیاد سعی در افزودن زمینه و اعتبار به بازخورد کاربر درباره یک کسب و کار دارند.

 

کاربران همچنین می توانند موارد دیگری را که دوست دارند با سایر افراد محلی به اشتراک بگذارند و حتی بر روی دکمه اشتراک گذاری مناسب اجتماعی در بالای صفحه کلیک کنند تا مستقیماً یک نظر یا عکس را با یک دوست به اشتراک بگذارند.

 

نقشه های اجتماعی-رسانه-گوگل

 

همچنین این قابلیت وجود دارد که انواع به روزرسانی های کسب و کار را که می خواهید مشاهده کنید فیلتر کرده و تعداد دنبال کنندگان را برای سایر کاربران مشاهده کنید.

 

ظاهراً برخی از هدیه های اضافی نیز برای بررسی بیشتر مانند دعوت به رویدادها ، دسترسی زودهنگام به محصولات جدید Google و نشان های نمایه اجتماعی اضافه شده است.

 

 

 

چرا این بروزرسانی مهم است؟

به نوعی ، این به روزرسانی توانایی تأثیرگذاری بیشتر در بازاریابی تأثیرگذار را دارد ، خصوصاً برای مشاغلی که از نظر مشتریان محلی رونق دارند.

 

پتانسیل جدید برای یافتن شما

این بستر نقشه-رسانه های اجتماعی می تواند فرصت بیشتری برای تجارت جدید باشد.

 

روز آموزش HubSpot

اگر کاربران متوجه شوند شخصی در مورد یک مشاغل محلی واقعاً یک بازبینی مفید است ، اگر علایق آنها مشابه باشد ، می تواند نمایه آنها را بررسی کرده و حتی برای پیشنهادات بیشتر آنها را دنبال کند ، که این یک روش بالقوه جدید برای مشتریانی است که می توانند درباره شما اطلاعاتی کسب کنند. کسب و کار.

 

توسعه های اضافی به روزرسانی می تواند به طور بالقوه شامل راهی برای جستجوی تأثیرگذار محلی برتر باشد (همانطور که Google به آنها اشاره می کند) که پیروان زیادی دارند یا نظرات زیادی را ترک می کنند ، اگر برای کسب و کارهای محلی بسیار مناسب باشند ، بسیار مناسب است رادار یک تأثیرگذار محلی.

 

به روزرسانی همچنین فرصت بالقوه بیشتری را برای کسب و کارها فراهم می کند تا با دسترسی بیشتر در یک سیستم عامل ، کاربران بیشتری وقت خود را صرف بررسی کنند.

 

برای مشاغل باهوش بازاریابی ، حتی می توانید هنگام درخواست بازبینی ، به مشتریان خود در مورد این به روزرسانی / پیشنهاد جدید بیاموزید ، که ممکن است کاربران از کسب اطلاعات بیشتر در آن هیجان زده شوند.

 

زمینه بیشتر برای بازخورد بد یا مثبت در مورد بررسی ها

برای تأثیر مالکان و گردانندگان مشاغل محلی ، یک عارضه جانبی بالقوه دیگر می تواند این باشد که وقتی کاربران به دنبال بررسی کسب و کار شما هستند و یک بررسی منفی (یا یک مورد مثبت برای آن موضوع) مشاهده می کنند ، می توانند بر روی کاربر کلیک کنند نمایه ای که آن را ترک کرده تا ببیند چه نوع بررسی دیگری را از خود به جای گذاشته اند.

 

همچنین نمادهای متصل به کاربری که ترک می کند وجود دارد


افزایش اینترنتی کاربران ,google ,محلی ,بررسی ,مشاغل ,اجتماعی ,google maps ,google برای ,سایر کاربران ,اشتراک بگذارند ,سیستم عامل منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مسافرت های یهویی ارزان کده مهندس جان دنیای منی ♥ڪآﻓﮧ پیـانو♥ دانستنی های اجنه تماس را از بخش زیر بگیرید رسانه اینترنتی گلکسی استار